Diferències

Ací es mostren les diferències entre la revisió seleccionada i la versió actual de la pàgina.

Enllaç a la visualització de la comparació

Ambdós costats versió prèviaRevisió prèvia
Següent revisió
Revisió prèvia
Ultima revisióAmbdós costats nova versio
publicacions_del_gela [d/m/Y H:i] perecomellaspublicacions_del_gela [d/m/Y H:i] perecomellas
Línia 1: Línia 1:
 ====== Publicacions del GELA ====== ====== Publicacions del GELA ======
  
-{{tejiendo_palabras.pdf|Paco Alanez (aymara)Ignacio Báez (guaraní); Tulio Cañumil (mapudungún); Josefina Navarro (quechua); Ricardo Martín Nemé Tauil (historia); Mariángeles Portilla; Evelia Romano (2018)}}. //Tejiendo palabras Ilos animales//. Ciudad Autónoma de Buenos Aires: Gobierno de la Ciudad de Buenos Aires.+{{:colors_neu.jpg?direct&200|Pere ComellasM. Carme Junyent (2021). Els colors de la neu: les llengües, les persones i el món}}. VicEumo.
  
-{{captura_de_2018-11-02_10-15-25.png|}} 
  
-{{ ca38.pdf|P. Comellas [et al.]. (2014). Què hem de fer amb les llengües de la immigració a l'escola?un estudi de representacions lingüístiques a l'AnoiaBarcelona: Horsori, ISBN 978-84-96108-17-2}}+{{antropologia_linguistica_sumari_i_cap2.pdf|MCarme Junyent; Pere Comellas (2020). Antropología lingüística}}. MadridSíntesis.
  
-{{coberta_anoia.jpg| }} +{{9788491714316.jpg|}}
-\\+
  
 +{{tejiendo_palabras.pdf|Paco Alanez (aymara); Ignacio Báez (guaraní); Tulio Cañumil (mapudungún); Josefina Navarro (quechua); Ricardo Martín Nemé Tauil (historia); Mariángeles Portilla; Evelia Romano (2018)}}. //Tejiendo palabras I: los animales//. Ciudad Autónoma de Buenos Aires: Gobierno de la Ciudad de Buenos Aires.
  
-{{ el-genere-en-la-llengua-catalana_9788497878647.jpg|}}+{{tejiendo_palabras.png|}}
  
-MCJunyent (2013). //Visibilitzar o marcar: repensar el gènere en la llengua catalana//. Barcelona: Empúries  +{{ca38.pdf|PComellas [et al.]. (2014). Què hem de fer amb les llengües de la immigració a l'escola?: un estudi de representacions lingüístiques a l'AnoiaBarcelona: HorsoriISBN 978-84-96108-17-2}}
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-[[http://www.somanoia.cat/opinions/les-llengues-en-la-catalunya-independent/|M. CJunyent (2013). "Les llengües en la Catalunya independent"Som Anoiafebrer de 2013]] \\ +
-{{13.2.8-carme-junyent-tribuna.pdf|versió pdf}}+
  
-{{el-rol-de-les-llenguees-a-l-escola-de-carme-junyent_agenda_full.jpeg| }} Maria C. Junyent (2012). El rol de les llengües dels alumnes a l'escola. Barcelona: Horsori. +{{coberta_anoia.jpg}}
  
-{{ catalan_view_07.jpg?100}}  
  
-Maria C. JUNYENT (2010). "Ecolinguistics, or mirror on the real world".// Catalan International View//núm10. \\ +M. C. Junyent; Pere Comellas; Mònica Barrieras; Montserrat Cortès-Colomé; Eva Monrós; Mònica Fidalgo (2014). La diversidad lingüística: una invitación reconocerlacomprenderla e incorporarlaBarcelona: Horsori.\\
-Disponible a: +
  
-http://international-view.cat/armari/internationalview:internationalview/2/civ07_8.pdf+{{diversidad_linguistica_coberta.jpg|}}
  
-\\ +M. C. Junyent (2013). //Visibilitzar o marcar: repensar el gènere en la llengua catalana//. Barcelona: Empúries 
-\\ +
-\\+
  
-{{coberta_div_ling_aula.jpg?100 }}+{{el-genere-en-la-llengua-catalana_9788497878647.jpg|}}
  
  
-JUNYENT, Maria Carme (1999). //La diversitat lingüística: didàctica i recorregut de les llengües del món//. Barcelona: Octaedro. 
  
-\\ +{{13.2.8-carme-junyent-tribuna.pdf|M. C. Junyent (2013). "Les llengües en la Catalunya independent". Som Anoia, febrer de 2013}}
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\+
  
-{{ coberta_quadern_div_ling.jpg?100}} 
  
-BARRIERAS, Mònica [et al.(2000). //Quadern ESO de la diversitat lingüística//. Barcelona: Octaedro.\\ +Maria CJunyent (2012). {{junyent_rol_llengues_escola.pdf|El rol de les llengües dels alumnes a l'escola}}. Barcelona: Horsori.
-Amb la guia didàctica en versió digital: +
-http://octaedro.cat/pdf/80107.pdf \\+
  
-\\ +{{el-rol-de-les-llenguees-a-l-escola-de-carme-junyent_agenda_full.jpeg|}} 
-\\ +
-\\ +
-\\+
  
-{{gimcana_llengues.jpg?200 }} 
  
 +Maria C. JUNYENT (2010). "Ecolinguistics, or a mirror on the real world".// Catalan International View//, núm. 10. \\ 
  
-JUNYENT, Maria Carme (2002)//La gimcana de les llengües//. Barcelona: Octaedro.\\  +{{catalan_view_07.jpg?100}} 
-També en edició digital des de 2010 \\ +
-http://octaedro.cat/octart.asp?ambit=oct&id=ca&libro=80108 \\ +
  
-\\ 
-\\ 
-\\ 
-\\ 
  
-{{ coberta_catala_mirades.gif?200}}+JUNYENT, M. Carme; MUNCUNILL, Cristina (2010). //El libro de las lenguas//. Barcelona: Octaedro
  
-JUNYENT, Maria Carme; Unamuno, Virginia (ed.) (2002). //El català: mirades al futur//. Barcelona: EUB-Octaedro.\\ +{{coberta_libro_de_las_lenguas.jpg?200}}
  
-\\ 
-\\ 
-\\ 
-\\ 
-\\ 
  
-GELA (2003)//La carpeta de la diversitat lingüística: educació primària1r cicle//Barcelona: Octaedro.\\  +COMELLAS, P.; LLEÓC(ed.(2010). //Recerca i gestió del multilingüisme / Mehrsprachigkeitsforschung und MehrsprachigkeitsmanagementAlgunes propostes des d’Europa / Europäische Ansichten//. MünsterWaxmann. \\ 
-GELA (2003). //La carpeta de la diversitat lingüísticaeducació primària, 2n cicle//. BarcelonaOctaedro.\\  +http://www.waxmann.com/?id=20&cHash=1&buchnr=2325
-GELA (2003). //La carpeta de la diversitat lingüísticaeducació primària, 3r cicle//. Barcelona: Octaedro.\\ +
  
-\\ +{{2325gross.jpg?200}}
-\\+
  
-{{coberta_llengues_catalunya.jpg?200 }} \\+JUNYENT; Maria Carme (ed.) (2009). //Transferències: la manifestació dels processos extralingüístics en les llengües del món//. Barcelona: Eumo. \\ 
  
-JUNYENT, Maria Carme [et al.] (2005). //Les llengües a Catalunya//. Barcelona: Octaedro.+{{coberta_transferencies.gif?200}}
  
-\\ +BARRIERAS, Mònica [et al.] (2009). //{{diversitat_a_aula_bofill.pdf|Diversitat lingüística a l'aula: construir centres educatiu plurilingües}}//. Barcelona: Fundació Jaume Bofill. 
-\\ +
-\\ +
-\\+
  
-{{ coberta_imperialisme_ling.gif?200}} \\+{{coberta_diversitat_aula_bofill.jpg?200}}
  
-COMELLAS, Pere (2006). //Contra l’imperialisme lingüístic: a favor de la linguodiversitat//. Barcelona: La Campana.\\  
  
-\\ +JUNYENT, M. Carme (ed.) [et al.] (2009). //{{junyent_etc_llengua_acollida.pdf|Llengua i acollida}}//. Barcelona: Horsori. \\ 
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\+
  
-{{coberta_transferencies.gif?200 }}+{{llengua_acollida_coberta.jpg|}}
  
-JUNYENT; Maria Carme (ed.) (2009). //Transferències: la manifestació dels processos extralingüístics en les llengües del món//. Barcelona: Eumo. \\  
  
-\\ +{{linguisticamentsostenible.pdf|Decàleg "Sigues lingüísticament sostenible"}}. Serveis lingüístics universitaris i GELA, 2008.\\ 
-\\ +{{decaleg_portada.jpg}}
-\\ +
-\\ +
-\\+
  
 +COMELLAS, Pere (2006). //{{contra_limperialisme_linguistic_a_favor.pdf|Contra l’imperialisme lingüístic: a favor de la linguodiversitat}}//. Barcelona: La Campana.\\ 
  
-{{ coberta_diversitat_aula_bofill.jpg?200}}+{{coberta_imperialisme_ling.gif?200}} 
  
-BARRIERAS, Mònica [et al.] (2009). //Diversitat lingüística a l'aula: construir centres educatiu plurilingües//. Barcelona: Fundació Jaume Bofill.  
  
-Disponible en línia a: [[http://www.fbofill.cat/index.php?codmenu=11&publicacio=501&submenu=false&SC=12012007050833&titol=&autor=&ordenat=&&tags=|Fundació Jaume BofillDiversitat lingüística a l'aula]] \\+JUNYENT, Maria Carme [et al.] (2005). //Les llengües a Catalunya//BarcelonaOctaedro.
  
-\\ +{{coberta_llengues_catalunya.jpg?200}} \\
-\\ +
-\\ +
-\\+
  
-{{llengua_i_acollida.jpeg?200 }} 
  
-JUNYENTMCarme (ed.) [et al.(2009). //Llengua i acollida//. Barcelona: Horsori. \\ +GELA (2003). //La carpeta de la diversitat lingüística: educació primària1r cicle//Barcelona: Octaedro.\\  
 +GELA (2003). //La carpeta de la diversitat lingüística: educació primària, 2n cicle//. Barcelona: Octaedro.\\  
 +GELA (2003). //La carpeta de la diversitat lingüística: educació primària, 3r cicle//. Barcelona: Octaedro.\\ 
  
-\\ \\ \\ \\ \\ \\ 
  
-{{ 2325gross.jpg?200}}+JUNYENT, Maria Carme (2002)//La gimcana de les llengües//. Barcelona: Octaedro.\\ 
  
-COMELLAS, P.; LLEÓ, C. (ed.) (2010). //Recerca i gestió del multilingüisme / Mehrsprachigkeitsforschung und Mehrsprachigkeitsmanagement: Algunes propostes des d’Europa / Europäische Ansichten//. Münster: Waxmann. \\ +{{gimcana_llengues.jpg?200}}
-http://www.waxmann.com/?id=20&cHash=1&buchnr=2325+
  
-\\ \\ \\ \\ 
  
-{{coberta_libro_de_las_lenguas.jpg?200 }}+JUNYENT, Maria Carme; Unamuno, Virginia (ed.) (2002). //El català: mirades al futur//. Barcelona: EUB-Octaedro.\\ 
  
-JUNYENT, MCarme; MUNCUNILL, Cristina (2010). //El libro de las lenguas//. Barcelona: Octaedro. \\ \\ \\ \\ \\ \\ \\+{{catala_mirades_futur.jpeg|}}
  
  
-{{ decaleg_portada.jpg}}+BARRIERAS, Mònica [et al.] (2000). //Quadern ESO de la diversitat lingüística//. Barcelona: Octaedro.\\ 
 +Amb la guia didàctica en versió digital: 
 +http://octaedro.cat/pdf/80107.pdf \\
  
-Decàleg "Sigues lingüísticament sostenible". Serveis lingüístics universitaris i GELA, 2008.\\ +{{coberta_quadern_div_ling.jpg?100}} 
-Disponible en {{linguisticamentsostenible.pdf|PDF}}+ 
 + 
 +JUNYENT, Maria Carme (1999). //La diversitat lingüística: didàctica i recorregut de les llengües del món//. Barcelona: Octaedro.
  
 +{{coberta_div_ling_aula.jpg?100}}
  
publicacions_del_gela.txt · Darrera modificació: d/m/Y H:i per perecomellas
CC Attribution-Noncommercial-Share Alike 4.0 International
Driven by DokuWiki Recent changes RSS feed Valid CSS Valid XHTML 1.0