Diferències

Ací es mostren les diferències entre la revisió seleccionada i la versió actual de la pàgina.

Enllaç a la visualització de la comparació

Següent revisió
Revisió prèvia
qui_som [d/m/Y H:i] – creat perecomellasqui_som [d/m/Y H:i] (actual) – edició externa 127.0.0.1
Línia 1: Línia 1:
-JUNYENT, Maria Carme (1999). La diversitat lingüística: didàctica recorregut de les llengües del mónBarcelonaOctaedro+====== Presentació ====== 
-BARRIERASMònica [et al.(2000)Quadern ESO de la diversitat lingüística. Barcelona: Octaedro. + 
-JUNYENT, Maria Carme (2002). La gimcana de les llengües. Barcelona: Octaedro+ 
-JUNYENTMaria Carme; UnamunoVirginia (ed.) (2002)El català: mirades al futur. Barcelona: EUB-Octaedro. +El Grup d’Estudi de Llengües Amenaçades es va crear l’any 1992 amb l’objectiu de promoure la recerca en llengües amenaçades i donar a conèixer la diversitat lingüística i el seu valorD’aleshores ençà, el GELA ha organitzat nombroses activitats en tres àmbits fonamentalsla recerca, l’educació, i la dinamització cultural. També ha publicat llibres i materials didàctics, ha organitzat exposicions, ha creat jocs i activitats, i ha col·laborat amb altres organismes i entitats en activitats relacionades amb els seus objectius
-GELA (2003). La carpeta de la diversitat lingüística: educació primària, 1r cicleBarcelona: Octaedro. + 
-GELA (2003). La carpeta de la diversitat lingüística: educació primària2n cicle. Barcelona: Octaedro. +En l’àmbit de la recerca, a més de promoure la realització de tesis sobre llengües amenaçadesorganitza periòdicament activitats diverses en què participen **[[lingüistes d'arreu del món]]**També ha organitzat seminaris i jornades a les universitats de Barcelona, Nàpols i Hamburg, i el VII Congrés de Lingüística General que va tenir lloc a la Universitat de Barcelona. Des de fa uns anys inventaria les llengües parlades a Catalunya
-GELA (2003). La carpeta de la diversitat lingüística: educació primària, 3r cicle. Barcelona: Octaedro+ 
-JUNYENTMaria Carme [et al.] (2005). Les llengües a Catalunya. BarcelonaOctaedro. +En l’àmbit de l’educacióel GELA ha participat en cursossessions i jornades de formació de professionals de l’ensenyamentTambé ha realitzat xerrades, activitats, etc., adreçades a alumnes de primària, ESO i batxilleratHa creat la //Carpeta de la Diversitat Lingüística//que ha estat parcialment traduïda al castellà, al francès i a l’anglès, i ha elaborat materials que facilitin la introducció al coneixement de la diversitat lingüística en les diferents matèries d’ESO i batxillerat per encàrrec de la Fundació Jaume Bofill i el Departament d’Educació
-COMELLASPere (2006)Contra l’imperialisme lingüístic: favor de la linguodiversitat. Barcelona: La Campana.+ 
 +En l’àmbit de la dinamització culturalha col·laborat amb el CIEMEN en l’organització de l’exposició //Les llengües, un gran tresor//, i ha creat les exposicions //Les llengües a Catalunya//, //Koexistenzstrategien im Mehrsprachigen Katalonien//, així com el [[http://www.ciemen.cat/dungun/index.html|Dungun]]punt d’informació per a IESÉs autor de l’activitat “La Gimcana de les Llengües” que s’ha realitzat, més de centres escolars, empreses i centres cívics, en nombroses ciutats i pobles de Catalunya i a la comarca de la Safor.
  
qui_som.1195597162.txt.gz · Darrera modificació: d/m/Y H:i (edició externa)
CC Attribution-Noncommercial-Share Alike 4.0 International
Driven by DokuWiki Recent changes RSS feed Valid CSS Valid XHTML 1.0