Diferències

Ací es mostren les diferències entre la revisió seleccionada i la versió actual de la pàgina.

Enllaç a la visualització de la comparació

Ambdós costats versió prèviaRevisió prèvia
Següent revisió
Revisió prèvia
publicacions_del_gela [d/m/Y H:i] perecomellaspublicacions_del_gela [d/m/Y H:i] (actual) perecomellas
Línia 1: Línia 1:
 ====== Publicacions del GELA ====== ====== Publicacions del GELA ======
  
-{{tejiendo_palabras.pdf|Paco Alanez (aymara); Ignacio Báez (guaraní); Tulio Cañumil (mapudungún); Josefina Navarro (quechua); Ricardo Martín Nemé Tauil (historia); Mariángeles Portilla; Evelia Romano (2018)}}. //Tejiendo palabras I: los animales//. Ciudad Autónoma de Buenos Aires: Gobierno de la Ciudad de Buenos Aires.+{{:colors_neu.jpg?direct&200|}}
  
-{{captura_de_2018-11-02_10-15-25.png|}}+Pere Comellas; M. Carme Junyent (2021). //Els colors de la neu: les llengües, les persones i el món//. Vic: Eumo.
  
-{{ca38.pdf|P. Comellas [et al.]. (2014). Què hem de fer amb les llengües de la immigració a l'escola?: un estudi de representacions lingüístiques a l'Anoia. Barcelona: Horsori, ISBN 978-84-96108-17-2}} 
  
-{{ca38.pdf|coberta_anoia.jpg}}+{{antropologia_linguistica_sumari_i_cap2.pdf|MCarme Junyent; Pere Comellas (2020). Antropología lingüística}}. Madrid: Síntesis.
  
 +{{9788491714316.jpg|}}
  
-MC. Junyent (2013). //Visibilitzar o marcarrepensar el gènere en la llengua catalana//. BarcelonaEmpúries +{{tejiendo_palabras.pdf|Paco Alanez (aymara); Ignacio Báez (guaraní); Tulio Cañumil (mapudungún); Josefina Navarro (quechua); Ricardo Martín Nemé Tauil (historia); Mariángeles Portilla; Evelia Romano (2018)}}. //Tejiendo palabras Ilos animales//. Ciudad Autónoma de Buenos AiresGobierno de la Ciudad de Buenos Aires.
  
-{{el-genere-en-la-llengua-catalana_9788497878647.jpg|}}+{{tejiendo_palabras.png|}}
  
 +{{ca38.pdf|P. Comellas [et al.]. (2014). Què hem de fer amb les llengües de la immigració a l'escola?: un estudi de representacions lingüístiques a l'Anoia. Barcelona: Horsori, ISBN 978-84-96108-17-2}}
  
-[[http://www.somanoia.cat/opinions/les-llengues-en-la-catalunya-independent/|M. C. Junyent (2013). "Les llengües en la Catalunya independent". Som Anoia, febrer de 2013]] +{{coberta_anoia.jpg}}
  
  
-{{13.2.8-carme-junyent-tribuna.pdf|versió pdf}}+MCJunyent; Pere Comellas; Mònica Barrieras; Montserrat Cortès-Colomé; Eva Monrós; Mònica Fidalgo (2014). La diversidad lingüística: una invitación a reconocerla, comprenderla e incorporarla. Barcelona: Horsori.\\
  
 +{{diversidad_linguistica_coberta.jpg|}}
  
-{{el-rol-de-les-llenguees-a-l-escola-de-carme-junyent_agenda_full.jpeg| }} +M. C. Junyent (2013). //Visibilitzar o marcar: repensar el gènere en la llengua catalana//Barcelona: Empúries 
  
 +{{el-genere-en-la-llengua-catalana_9788497878647.jpg|}}
  
-Maria C. Junyent (2012). El rol de les llengües dels alumnes a l'escola. Barcelona: Horsori. 
  
  
-{{catalan_view_07.jpg?100}} +{{13.2.8-carme-junyent-tribuna.pdf|M. C. Junyent (2013). "Les llengües en la Catalunya independent". Som Anoia, febrer de 2013}}
  
  
-Maria C. JUNYENT (2010). "Ecolinguistics, or mirror on the real world".// Catalan International View//, núm10. \\ +Maria C. Junyent (2012). {{junyent_rol_llengues_escola.pdf|El rol de les llengües dels alumnes l'escola}}Barcelona: Horsori.
-Disponible a: +
  
-http://international-view.cat/armari/internationalview:internationalview/2/civ07_8.pdf+{{el-rol-de-les-llenguees-a-l-escola-de-carme-junyent_agenda_full.jpeg|}} 
  
  
-JUNYENT, MCarme; MUNCUNILL, Cristina (2010). //El libro de las lenguas//. Barcelona: Octaedro\\ \\ \\ \\ \\ \\ \\+Maria CJUNYENT (2010). "Ecolinguistics, or a mirror on the real world".// Catalan International View//, núm10. \\ 
  
-{{coberta_libro_de_las_lenguas.jpg?200}}+{{catalan_view_07.jpg?100}} 
  
  
-Decàleg "Sigues lingüísticament sostenible"Serveis lingüístics universitaris i GELA2008.\\ +JUNYENT, MCarme; MUNCUNILLCristina (2010). //El libro de las lenguas//Barcelona: Octaedro
-Disponible en {{linguisticamentsostenible.pdf|PDF}}+
  
-{{decaleg_portada.jpg}}+{{coberta_libro_de_las_lenguas.jpg?200}}
  
  
Línia 56: Línia 56:
 {{coberta_transferencies.gif?200}} {{coberta_transferencies.gif?200}}
  
-BARRIERAS, Mònica [et al.] (2009). //Diversitat lingüística a l'aula: construir centres educatiu plurilingües//. Barcelona: Fundació Jaume Bofill.  +BARRIERAS, Mònica [et al.] (2009). //{{diversitat_a_aula_bofill.pdf|Diversitat lingüística a l'aula: construir centres educatiu plurilingües}}//. Barcelona: Fundació Jaume Bofill. 
- +
-Disponible en línia a: [[http://www.fbofill.cat/index.php?codmenu=11&publicacio=501&submenu=false&SC=12012007050833&titol=&autor=&ordenat=&&tags=|Fundació Jaume Bofill: Diversitat lingüística a l'aula]] \\+
  
 {{coberta_diversitat_aula_bofill.jpg?200}} {{coberta_diversitat_aula_bofill.jpg?200}}
  
  
-JUNYENT, M. Carme (ed.) [et al.] (2009). //Llengua i acollida//. Barcelona: Horsori. \\ +JUNYENT, M. Carme (ed.) [et al.] (2009). //{{junyent_etc_llengua_acollida.pdf|Llengua i acollida}}//. Barcelona: Horsori. \\ 
  
-{{llengua_i_acollida.jpeg?200}}+{{llengua_acollida_coberta.jpg|}}
  
  
-COMELLAS, Pere (2006). //Contra l’imperialisme lingüístic: a favor de la linguodiversitat//. Barcelona: La Campana.\\ +{{linguisticamentsostenible.pdf|Decàleg "Sigues lingüísticament sostenible"}}. Serveis lingüístics universitaris i GELA, 2008.\\ 
 +{{decaleg_portada.jpg}} 
 + 
 +COMELLAS, Pere (2006). //{{contra_limperialisme_linguistic_a_favor.pdf|Contra l’imperialisme lingüístic: a favor de la linguodiversitat}}//. Barcelona: La Campana.\\ 
  
 {{coberta_imperialisme_ling.gif?200}}  {{coberta_imperialisme_ling.gif?200}} 
publicacions_del_gela.1594129614.txt.gz · Darrera modificació: d/m/Y H:i (edició externa)
CC Attribution-Noncommercial-Share Alike 4.0 International
Driven by DokuWiki Recent changes RSS feed Valid CSS Valid XHTML 1.0