Diferències

Ací es mostren les diferències entre la revisió seleccionada i la versió actual de la pàgina.

Enllaç a la visualització de la comparació

Ambdós costats versió prèviaRevisió prèvia
Següent revisió
Revisió prèvia
publicacions_del_gela [d/m/Y H:i] perecomellaspublicacions_del_gela [d/m/Y H:i] (actual) perecomellas
Línia 1: Línia 1:
 ====== Publicacions del GELA ====== ====== Publicacions del GELA ======
  
-{{tejiendo_palabras.pdf|Paco Alanez (aymara); Ignacio Báez (guaraní); Tulio Cañumil (mapudungún); Josefina Navarro (quechua); Ricardo Martín Nemé Tauil (historia); Mariángeles Portilla; Evelia Romano (2018)}}. //Tejiendo palabras I: los animales//. Ciudad Autónoma de Buenos Aires: Gobierno de la Ciudad de Buenos Aires.+{{:colors_neu.jpg?direct&200|}}
  
-{{captura_de_2018-11-02_10-15-25.png|}}+Pere Comellas; M. Carme Junyent (2021). //Els colors de la neu: les llengües, les persones i el món//. Vic: Eumo.
  
-{{ ca38.pdf|P. Comellas [et al.]. (2014). Què hem de fer amb les llengües de la immigració a l'escola?: un estudi de representacions lingüístiques a l'Anoia. Barcelona: Horsori, ISBN 978-84-96108-17-2}} 
  
-{{coberta_anoia.jpg|ca38.pdf }} +{{antropologia_linguistica_sumari_i_cap2.pdf|MCarme Junyent; Pere Comellas (2020). Antropología lingüística}}. Madrid: Síntesis.
-\\+
  
 +{{9788491714316.jpg|}}
  
-{{ el-genere-en-la-llengua-catalana_9788497878647.jpg|}}+{{tejiendo_palabras.pdf|Paco Alanez (aymara); Ignacio Báez (guaraní); Tulio Cañumil (mapudungún); Josefina Navarro (quechua); Ricardo Martín Nemé Tauil (historia); Mariángeles Portilla; Evelia Romano (2018)}}. //Tejiendo palabras I: los animales//. Ciudad Autónoma de Buenos Aires: Gobierno de la Ciudad de Buenos Aires.
  
-M. C. Junyent (2013). //Visibilitzar o marcar: repensar el gènere en la llengua catalana//. Barcelona: Empúries  +{{tejiendo_palabras.png|}}
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-[[http://www.somanoia.cat/opinions/les-llengues-en-la-catalunya-independent/|M. C. Junyent (2013). "Les llengües en la Catalunya independent". Som Anoia, febrer de 2013]] \\ +
-{{13.2.8-carme-junyent-tribuna.pdf|versió pdf}}+
  
-{{el-rol-de-les-llenguees-a-l-escola-de-carme-junyent_agenda_full.jpeg}} Maria CJunyent (2012). El rol de les llengües dels alumnes a l'escola. Barcelona: Horsori+{{ca38.pdf|P. Comellas [et al.]. (2014). Què hem de fer amb les llengües de la immigració a l'escola?: un estudi de representacions lingüístiques a l'Anoia. Barcelona: Horsori, ISBN 978-84-96108-17-2}}
  
-{{ catalan_view_07.jpg?100}} +{{coberta_anoia.jpg}}
  
-Maria C. JUNYENT (2010). "Ecolinguistics, or a mirror on the real world".// Catalan International View//, núm. 10. \\ 
-Disponible a:  
  
-http://international-view.cat/armari/internationalview:internationalview/2/civ07_8.pdf+M. C. Junyent; Pere Comellas; Mònica Barrieras; Montserrat Cortès-Colomé; Eva Monrós; Mònica Fidalgo (2014). La diversidad lingüística: una invitación a reconocerla, comprenderla e incorporarlaBarcelonaHorsori.\\
  
-\\ +{{diversidad_linguistica_coberta.jpg|}}
-\\ +
-\\+
  
-{{coberta_div_ling_aula.jpg?100 }}+MC. Junyent (2013). //Visibilitzar o marcar: repensar el gènere en la llengua catalana//. Barcelona: Empúries 
  
 +{{el-genere-en-la-llengua-catalana_9788497878647.jpg|}}
  
-JUNYENT, Maria Carme (1999). //La diversitat lingüística: didàctica i recorregut de les llengües del món//. Barcelona: Octaedro. 
  
-\\ 
-\\ 
-\\ 
-\\ 
-\\ 
  
-{{ coberta_quadern_div_ling.jpg?100}}+{{13.2.8-carme-junyent-tribuna.pdf|M. C. Junyent (2013). "Les llengües en la Catalunya independent". Som Anoia, febrer de 2013}}
  
-BARRIERAS, Mònica [et al.] (2000). //Quadern ESO de la diversitat lingüística//. Barcelona: Octaedro.\\ 
-Amb la guia didàctica en versió digital: 
-http://octaedro.cat/pdf/80107.pdf \\ 
  
-\\ +Maria C. Junyent (2012). {{junyent_rol_llengues_escola.pdf|El rol de les llengües dels alumnes a l'escola}}. Barcelona: Horsori.
-\\ +
-\\ +
-\\+
  
-{{gimcana_llengues.jpg?200 }}+{{el-rol-de-les-llenguees-a-l-escola-de-carme-junyent_agenda_full.jpeg|}} 
  
  
-JUNYENT, Maria Carme (2002). //La gimcana de les llengües//. Barcelona: Octaedro.\\  +Maria C. JUNYENT (2010). "Ecolinguistics, or a mirror on the real world".// Catalan International View//, núm10. \\ 
-També en edició digital des de 2010 \\ +
-http://octaedro.cat/octart.asp?ambit=oct&id=ca&libro=80108 \\ +
  
-\\ +{{catalan_view_07.jpg?100}} 
-\\ +
-\\ +
-\\+
  
-{{ coberta_catala_mirades.gif?200}} 
  
-JUNYENT, Maria Carme; UnamunoVirginia (ed.) (2002). //El català: mirades al futur//. Barcelona: EUB-Octaedro.\\ +JUNYENT, M. Carme; MUNCUNILLCristina (2010). //El libro de las lenguas//. Barcelona: Octaedro. 
  
-\\ +{{coberta_libro_de_las_lenguas.jpg?200}}
-\\ +
-\\ +
-\\ +
-\\+
  
-GELA (2003). //La carpeta de la diversitat lingüística: educació primària, 1r cicle//. Barcelona: Octaedro.\\  
-GELA (2003). //La carpeta de la diversitat lingüística: educació primària, 2n cicle//. Barcelona: Octaedro.\\  
-GELA (2003). //La carpeta de la diversitat lingüística: educació primària, 3r cicle//. Barcelona: Octaedro.\\  
  
-\\ +COMELLAS, P.; LLEÓ, C. (ed.) (2010). //Recerca i gestió del multilingüisme / Mehrsprachigkeitsforschung und Mehrsprachigkeitsmanagement: Algunes propostes des d’Europa / Europäische Ansichten//. Münster: Waxmann. \\ 
-\\+http://www.waxmann.com/?id=20&cHash=1&buchnr=2325
  
-{{coberta_llengues_catalunya.jpg?200 }} \\+{{2325gross.jpg?200}}
  
-JUNYENTMaria Carme [et al.(2005). //Les llengües a Catalunya//. Barcelona: Octaedro.+JUNYENTMaria Carme (ed.(2009). //Transferències: la manifestació dels processos extralingüístics en les llengües del món//. Barcelona: Eumo\\ 
  
-\\ +{{coberta_transferencies.gif?200}}
-\\ +
-\\ +
-\\+
  
-{{ coberta_imperialisme_ling.gif?200}} \\+BARRIERAS, Mònica [et al.] (2009). //{{diversitat_a_aula_bofill.pdf|Diversitat lingüística a l'aula: construir centres educatiu plurilingües}}//. Barcelona: Fundació Jaume Bofill. 
  
-COMELLAS, Pere (2006)//Contra l’imperialisme lingüístic: a favor de la linguodiversitat//. Barcelona: La Campana.\\ +{{coberta_diversitat_aula_bofill.jpg?200}}
  
-\\ 
-\\ 
-\\ 
-\\ 
-\\ 
  
-{{coberta_transferencies.gif?200 }}+JUNYENT, M. Carme (ed.) [et al.] (2009). //{{junyent_etc_llengua_acollida.pdf|Llengua i acollida}}//. Barcelona: Horsori. \\ 
  
-JUNYENT; Maria Carme (ed.) (2009). //Transferències: la manifestació dels processos extralingüístics en les llengües del món//. Barcelona: Eumo. \\ +{{llengua_acollida_coberta.jpg|}}
  
-\\ 
-\\ 
-\\ 
-\\ 
-\\ 
  
 +{{linguisticamentsostenible.pdf|Decàleg "Sigues lingüísticament sostenible"}}. Serveis lingüístics universitaris i GELA, 2008.\\
 +{{decaleg_portada.jpg}}
  
-{{ coberta_diversitat_aula_bofill.jpg?200}}+COMELLAS, Pere (2006). //{{contra_limperialisme_linguistic_a_favor.pdf|Contra l’imperialisme lingüístic: a favor de la linguodiversitat}}//. Barcelona: La Campana.\\ 
  
-BARRIERAS, Mònica [et al.] (2009). //Diversitat lingüística a l'aula: construir centres educatiu plurilingües//. Barcelona: Fundació Jaume Bofill+{{coberta_imperialisme_ling.gif?200}} 
  
-Disponible en línia a: [[http://www.fbofill.cat/index.php?codmenu=11&publicacio=501&submenu=false&SC=12012007050833&titol=&autor=&ordenat=&&tags=|Fundació Jaume Bofill: Diversitat lingüística a l'aula]] \\ 
  
-\\ +JUNYENT, Maria Carme [et al.] (2005). //Les llengües a Catalunya//. Barcelona: Octaedro.
-\\ +
-\\ +
-\\+
  
-{{llengua_i_acollida.jpeg?200 }}+{{coberta_llengues_catalunya.jpg?200}} \\
  
-JUNYENT, M. Carme (ed.) [et al.] (2009). //Llengua i acollida//. Barcelona: Horsori. \\  
  
-\\ \\ \\ \\ \\ \\+GELA (2003). //La carpeta de la diversitat lingüística: educació primària, 1r cicle//. Barcelona: Octaedro.\\  
 +GELA (2003). //La carpeta de la diversitat lingüística: educació primària, 2n cicle//. Barcelona: Octaedro.\\  
 +GELA (2003). //La carpeta de la diversitat lingüística: educació primària, 3r cicle//. Barcelona: Octaedro.\\ 
  
-{{ 2325gross.jpg?200}} 
  
-COMELLASP.; LLEÓ, C. (ed.) (2010). //Recerca i gestió del multilingüisme / Mehrsprachigkeitsforschung und Mehrsprachigkeitsmanagement: Algunes propostes des d’Europa / Europäische Ansichten//. MünsterWaxmann. \\ +JUNYENTMaria Carme (2002). //La gimcana de les llengües//. BarcelonaOctaedro.\\ 
-http://www.waxmann.com/?id=20&cHash=1&buchnr=2325+
  
-\\ \\ \\ \\+{{gimcana_llengues.jpg?200}}
  
-{{coberta_libro_de_las_lenguas.jpg?200 }} 
  
-JUNYENT, M. Carme; MUNCUNILLCristina (2010). //El libro de las lenguas//. Barcelona: Octaedro. \\ \\ \\ \\ \\ \\ \\+JUNYENT, Maria Carme; UnamunoVirginia (ed.) (2002). //El català: mirades al futur//. Barcelona: EUB-Octaedro.\\ 
  
 +{{catala_mirades_futur.jpeg|}}
  
-{{ decaleg_portada.jpg}} 
  
-Decàleg "Sigues lingüísticament sostenible". Serveis lingüístics universitaris i GELA2008.\\ +BARRIERASMònica [et al.] (2000). //Quadern ESO de la diversitat lingüística//. Barcelona: Octaedro.\\ 
-Disponible en {{linguisticamentsostenible.pdf|PDF}}+Amb la guia didàctica en versió digital: 
 +http://octaedro.cat/pdf/80107.pdf \\ 
 + 
 +{{coberta_quadern_div_ling.jpg?100}} 
 + 
 + 
 +JUNYENT, Maria Carme (1999). //La diversitat lingüística: didàctica i recorregut de les llengües del món//. Barcelona: Octaedro.
  
 +{{coberta_div_ling_aula.jpg?100}}
  
publicacions_del_gela.1541279354.txt.gz · Darrera modificació: d/m/Y H:i (edició externa)
CC Attribution-Noncommercial-Share Alike 4.0 International
Driven by DokuWiki Recent changes RSS feed Valid CSS Valid XHTML 1.0